Skapa träffsäkra kundupplevelser

Varför ska du gå den här kursen?

Den här kursens innehåll ger dig förutsättningar att kunna:
  • skapa tydliga erbjudanden
  • attrahera fler kunder online
  • göra din hemsida användarvänlig
  • hjälpa dina besökare bli kunder


I kursen läggs stor vikt vid hur du lär känna dina kunder och förstår deras behov. Detta kan du sedan med stöd av metoderna i kursen koppla till ditt företag och dina erbjudanden.
250 kr exklusive moms.
Write your awesome label here.

 

Innehåll

  • Videoavsnitt
  • Ljudavsnitt
  • Metoder och stödmaterial

Du lär dig

I kursen läggs stor vikt vid hur du lär känna dina kunder och förstår deras behov. Detta kan du sedan med stöd av metoderna i kursen koppla till ditt företag och dina erbjudanden.

Målgrupp

Bli mer synlig och attrahera fler kunder online.
Din kursledare

Linda Åkerlund

Jag heter Linda Åkerlund och min expertis är upplevelsedesign.

Jag har under hela mitt yrkesliv arbetat med kombinationen människa och teknik i någon form. Pedagogik och kärnkraftsteknik, hur lär man ut detta mao? Genom att utgå från målgruppen. Jag har designat och producerat e-utbildningar sedan slutet av 90-talet.
Men det var när jag pluggade digital design 2015-2018 som jag kände att pusselbitarna föll på plats. Att utgå från användarna/kunderna och skapa positiva upplevelser med stöd av digital teknik, det är min grej.

Mitt fokus ligger därför på hur jag kan hjälpa småföretag att växa online genom att arbeta strukturerat med kundupplevelser.

Jag finns såklart här för att hjälpa dig när du deltar i mina webbkurser.

Du når mig via e-post: linda.akerlund@kerlundesign.se eller skicka mig ett DM på Messenger.

Jag hoppas att du kommer att ha nytta av mina kurser! Digitalisering och kundupplevelser går hand i hand, alla bra digitalisering börjar med människor, behov och upplevelser. Den digitala tekniken är ett fantastiskt stöd och verktyg när vi utgår från de behov som finns.
Patrick Jones - Course author